Publicat: Marti, 12 Octombrie 2021
Anunt concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unei functii contractuale de conducere, vacanta, si sapte functii contractuale de executie, vacante
A N U N T
Teatrul „Toma Caragiu” Ploiesti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unei functii contractuale de conducere, vacanta, si sapte functii contractuale de executie, vacante. Conditii generale de ocupare a posturilor, conform art. 3 din Anexa la Hot. 286/2011, actualizata:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
1. actor (teatru) grad profesional IA, studii superioare, Sectia Drama. Conditii de participare:
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta in artele spectacolului de teatru specializarea actorie;
- vechime in munca si experienta in specialitatea studiilor minim 6 ani 6 luni.
Conditii specifice:
Postul scos la concurs este pentru roluri de personaj masculin matur: tata, bunic, batran, etc.
Conditii specifice, conform prevederilor art. 14 din Ordonantei nr. 21/2007, actualizata, cu derogare de la prevederile art. 7 (2) din OG 137/2000:
- expresivitate, dictie, creativitate, imaginatie, spontaneitate, aptitudini muzicale si de dans;
- barbat matur, cu varsta peste 50 ani;
- aspect fizic placut; conditie fizica foarte buna;
- potential de interpretare mare, pentru roluri diverse;
- disponibilitate pentru deplasari in scopul indeplinii atributiilor de serviciu stabilite prin fisa postului;
- disponibilitate la program prelungit/flexibil (inclusiv sambata si duminica), conform specificului institutiei.
Probele de concurs sunt: proba practica 03.11.2021 ora 10,00, sustinuta prin verificarea cunostintelor practice de interpretare rol/sceneta/cuplet/monolog dramatic sau comic, si interviu in maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
2. regizor tehnic treapta profesionala I, Sectia Drama. Conditii de participare:
- studii medii/generale;
- vechime in munca si experienta in cadrul institutiilor teatrale - minim 6 ani 6 luni;
- cunoasterea obligatorie a tehnicii si a echipamentelor de montare a unui spectacol de teatru;
- abilitati comunicare; capacitate de organizare si de a lucra in echipa;
- disponibilitate la program de lucru repartizat inegal si la repaos saptamanal in alte zile din saptamana, sambata, duminica si sarbatorile legale fiind zile lucratoare, conform legislatiei specifice institutiilor de cultura.
Atributii principale: coordonarea activitatii sectorului tehnic din cadrul sectiei Drama, la repetitii, spectacole, atat la sediu cat si in deplasare. Supravegheaza:
- pregatirea scenei pentru spectacol;
- prezenta personalului artistic si tehnic, conform distributiei;
- urmareste desfasurarea intregului spectacol.
Concursul consta in: proba practica (de verificarea cunostintelor si aptitudinilor privind coordonarea desfasurarii unui spectacol si a instalatiile de scena) 03.11.2021, ora 9, si interviu in maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
3. muncitor calificat (manuitor montator decor) tr prof I Sectia Drama. Conditii de participare:
- studii medii/generale;
- vechime in munca - minim 6 ani 6 luni;
- indemanare in realizarea manevrelor de montare/demontare a decorurilor sau a elementelor de decor, mobilier, manevrarea instalatiilor de scena;
- experienta muncitor - minim 1 an;
- aptitudini de comunicare; constiinciozitate si capacitate de efort;
- disponibilitate la program de lucru repartizat inegal si la repaos saptamanal in alte zile din saptamana, sambata, duminica si sarbatorile legale fiind zile lucratoare, conform legislatiei specifice institutiilor de cultura.
Atributii principale: montare/demontare/depozitare a decorurilor sau a elementelor de decor, mobilier, operarea instalatiilor de scena.
Concursul consta in: proba practica (de verificarea cunostintelor si aptitudinilor privind tehnica de manuire – montare a decorului si operare cu instalatiile de scena) 03.11.2021 ora 8,30 si interviu, care se va sustine intr-un termen de maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
4. instrumentist treapta profesionala I, Sectia Revista. Conditii de participare:
- absolvent de liceu de muzica;
- vechime in munca si experienta in specialitatea studiilor minim 6 ani 6 luni.
Conditii specifice:
- cunostinte aprofundate de percutie;
- adaptare la programe si stiluri muzicale diferite, precum si la munca in cadrul unei orchestre;
- disponibilitate pentru deplasari in scopul indeplinii atributiilor de serviciu stabilite prin fisa postului;
- disponibilitate la program prelungit/flexibil (inclusiv sambata si duminica), conform specificului institutiei.
Probele de concurs sunt: proba practica 03.11.2021 ora 10,00, sustinuta prin verificarea cunostintelor practice de interpretare la instrumente de percutie, si interviu in maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
5. sef formatie gr. II, Sectia Teatrul de Animatie pentru copii si tineret „Imaginario” - Formatia de manuitori decor costume papusi, post cu gestiune. Conditii de participare:
- studii medii/generale;
- vechime in munca - minim 6 ani;
- abilitati de coordonare a unei formatii de muncitori;
- aptitudini de comunicare;
- constiinciozitate si capacitate de efort.
- constituie un avantaj colaborarea cu institutii de spectacole si cunostinte privind instalatiile de scena.
Atributii principale: coordonarea activitatii Formatiei de manuitori decor costume papusi; responsabil al gestiunii „Decor Papusi”.
Concursul consta in: proba practica (de verificarea cunostintelor si aptitudinilor privind tehnica de manuire – montare a decorului si operare cu instalatiile de scena) 03.11.2021, ora 8,30 si interviu, care se va sustine intr-un termen de maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 70 puncte din 100 puncte posibile.
6. muncitor calificat (lacatus montator) tr.prof. I, Atelier Mecanic – Serv. Productie, post cu gestiune. Conditii de participare:
- studii medii/generale;
- vechime in munca – minim 6 ani si 6 luni;
- experienta de minim 1 an in domeniul mecanic – lacatuserie;
- calificare sudor;
- cunostinte de desen tehnic in vederea interpretarii/aplicarii unei scheme tehnice;
- abilitati de comunicare si relationare, capacitate si disponibilitate de a lucra in echipa, flexibilitate si adaptabilitate, receptivitate;
- responsabilitate si capacitate de asumare a raspunderii; rezistenta la stres.
Atributii principale:confectionare si executare de modificari decor;responsabil al gestiunii „Atelier mecanic”.
Concursul consta in: proba practica (de verificarea cunostintelor si aptitudinilor privind domeniul mecanic – lacatuserie, interpretare/aplicare schema tehnica) 03.11.2021, ora 9,00 si interviu, care se va sustine intr-un termen de maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
7. inspector specialitate grad profesional IA, studii superioare, Comp Financiar – Contabilitate, Casierie. Conditii de participare:
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic cu specializarea contabilitate ?i informatica de gestiune;
- vechime in munca si in specialitate economica – minim 6 ani si 6 luni;
- cunostiinte aprofundate de operare P.C.;
- abilitati de comunicare si relationare, capacitate si disponibilitate de a lucra in echipa, flexibilitate si adaptabilitate, receptivitate, obiectivitate;
- responsabilitate si capacitate de asumare a raspunderii; rezistenta la stres.
Concursul consta in: proba scrisa 03.11.2021, ora 10,00 si interviu, care se va sustine intr-un termen de maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
8. sofer treapta prof. I, studii generale/medii, Serviciul Intretinere Administrativ. Conditii de participare:
- studii medii/generale;
- vechime in munca si experienta sofer minim 3 ani;
- permis de conducere sofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B, C, D, E;
- certificat de pregatire profesionala a conducatorului auto;
- card tahograf;
- aviz psihologic emis de unitati sanitare abilitate;
- aviz medical pentru siguranta circulatiei (pentru transport de persoane si marfa);
- disponibilitate la program prelungit in anumite situatii, ocazional sambata si duminica, functie de specificul institutiei.
Concursul consta in: proba practica 03.11.2021, ora 8,30 si interviu, care se va sustine intr-un termen de maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
Dosarele de concurs se depun in perioada 12.10.2021 – 25.10.2021, la compartimentul Resurse Umane aflat la etajul 9 al cladirii situate in Piata Eroilor nr. 1A (fosta cladire Petrom, vizavi de Catedrala), si vor cuprinde:
- cerere de inscriere la concurs;
- cazier judiciar;
- carte identitate - original si copie;
- diploma de studii si certificate calificare - original si copie;
- curriculum vitae - semnat si datat;
- cartea de munca - original si copie si/sau adeverinte care sa ateste vechimea in munca si experienta de specialitate;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate.
In cazul postului de sofer, dosarul va contine si:
- permis de conducere sofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B, C, D, E - original si copie;
- certificat de pregatire profesionala a conducatorului auto - original si copie;
- card tahograf - original si copie;
- aviz psihologic emis de unitati sanitare abilitate;
- aviz medical pentru siguranta circulatiei (pentru transport de persoane si marfa).
Bibliografie
Pentru posturile: actor (teatru); regizor tehnic; muncitor calificat (manuitor montator decor); sef formatie; muncitor calificat (lacatus montator); sofer.
Regulamentul de organizare si functionare al Teatrului „Toma Caragiu” Ploiesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 221/29.06.2020 → http: //wwwploiesti.ro /Hotarari/2020;
O.G. nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, actualizata;
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, actualizata – capitolul referitor la personalul contractual.
Pentru postul de inspector specialitate din cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate, Casierie
Regulamentul de organizare si functionare al Teatrului „Toma Caragiu” Ploiesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 221/29.06.2020 → http: //wwwploiesti.ro /Hotarari/2020;
O.G. nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, actualizata;
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, actualizata – capitolul referitor la personalul contractual;
Legea 82/1991 – legea contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, cu modificarile si completarile ulterioare;
OMFP 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005, cu modificarile si completarile ulterioare;
OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea-cadru nr. 153/28.06.2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordin nr. 1954/16.12.2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
O.G. nr. 119/31.08.1999, republicata, privind controlul intern si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordin nr. 2332/30.08.2017 privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
Legea nr. 8/1996, republicata, privind dreptul de autor si drepturile conexe, modificata si completata;
Legea nr. 15/1994, republicata, privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;
H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Relatii suplimentare la telefon 0344807978