Publicat: Vineri, 24 Iunie 2022
Informare privind modificarea probei practice din cadrul concursului organizat pentru postul vacant actor (teatru) deb. – Sectia Drama
Avand în vedere:
- Hotararea 281/2011- pentru aprobarea Regulamentului cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
- In temeiul Anexei la Hotararea Consiliului Local nr. 221/29.06.2020 privind Regulamentul de organizare ?i func?ionare al Teatrului ,,Toma Caragiu” Ploie?ti,
Datorita numarului foarte mare de candidati inscrisi la concursul pentru ocuparea postului vacant de actor teatru debutant, studii superioare Sectia Drama a Teatrului „Toma Caragiu” Ploiesti, proba practica stabilita initial pentru data de 28.06.2022, ora 10.00, se modifica si se va desfasura pe durata a doua zile calendaristice dupa cum urmeaza:
- In data de 28.06.2022, incepand cu ora 10.00, vor sustine proba practica candidatii inscrisi ale caror nume de familie începe cu literele cuprinse între A-M (inclusiv),
- In data de 29.06.2022, incepand cu ora 11.00, vor sustine proba practica, candidatii inscrisi ale caror nume de familie începe cu literele cuprinse între N-Z (inclusiv).
In aceasta situatie, pentru desfa?urarea concursului, se impun urmatoarele:
- aplicarea disp. art.7 alin.6, din Hotararea 281/2011 - pentru aprobarea Regulamentului cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, respectiv:
„Publicitatea in cazul modificarii unor aspecte referitoare la organizarea si desfasurarea concursului se realizeaza in cel mai scurt timp prin mijloacele prevazute la alin.1.”
-aplicarea disp. art.38 alin.2, respectiv:
,,(2) In situatia constatarii necesitatii amanarii concursului, autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului are obligatia:
a)anuntarii, prin aceleasi mijloace de informare, a modificarilor intervenite in desfasurarea concursului;
b)informarii candidatilor ale caror dosare au fost inregistrate, daca este cazul, prin orice mijloc de informare care poate fi dovedit.”
-aplicarea disp. art.39 alin.1, respectiv:
(1) Candidaturile inregistrate la concursul a carui procedura a fost suspendata sau amanata se considera valide daca persoanele care au depus dosarele de concurs isi exprima in scris intentia de a participa din nou la concurs la noile date.