Publicat: Vineri, 29 Aprilie 2022
Anunt concurs ocupare perioada nedeterminata a 2 posturi contractuale de executie
Teatrul „Toma Caragiu” Ploiesti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a 2 functii contractuale de executie, vacante. Conditii generale de ocupare a posturilor, conform art. 3 din Anexa la Hot. 286/2011, actualizata:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
1. inspector specialitate grad profesional I, studii superioare, Compartiment Financiar – Contabilitate, Casierie. Conditii de participare:
- studii superioare economice absolvite cu diploma de licenta;
- vechime in munca – minim 3 ani si 6 luni;
- cunostinte aprofundate de operare PC;
- abilitati de comunicare si relationare, capacitate si disponibilitate de a lucra in echipa, flexibilitate si adaptabilitate, receptivitate, obiectivitate;
- responsabilitate si capacitate de asumare a raspunderii, rezistenta la stres;
- constituie un avantaj experienta in domeniul contabilitatii bugetare.
Probele de concurs sunt: proba scrisa 23.05.2022 ora 11:00, sustinuta prin verificarea cunostintelor de contabilitate, si interviu in maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
2. inspector specialitate grad profesional IA, studii superioare, Compartiment Resurse Umane. Conditii de participare:
- studii superioare umaniste/economice absolvite cu diploma de licenta;
- certificat inspector resurse umane;
- vechime in munca – minim 6 ani si 6 luni;
- experienta profesionala in domeniul Resurselor Umane de minim 6 ani;
- cunostinte aprofundate (avansat) de operare pachet MS Office, operare in REVISAL si operare date intr-un sistem integrat de personal-salarizare;
- constituie un avantaj cunostintele de utilizare platforma de evaluare performanta salariati, elaborare statistica, proces de dezvoltare profesionala, elaborare proceduri aferente departamentului de Resurse Umane, elaborare buget operational aferent statului de personal;
- cunostinte privind monitorizarea indicatorilor din cadrul departamentului de Resurse Umane;
- abilitati de comunicare si relationare, capacitate si disponibilitate de a lucra in echipa, flexibilitate si adaptabilitate, receptivitate, obiectivitate;
- responsabilitate si capacitate de asumare a raspunderii, rezistenta la stres;
Probele de concurs sunt: proba scrisa 23.05.2022 ora 09:00, sustinuta prin verificarea cunostintelor de resurse umane, si interviu in maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise, numai pentru persoanele care au fost admise la prima proba, cu un punctaj de minim 50 puncte din 100 puncte posibile.
Dosarele de concurs se depun in perioada 02.05.2022 – 13.05.2022, la Teatrul “Toma Caragiu” Ploiesti, str. Toma Caragiu, nr. 13, judetul Prahova, si vor cuprinde:
- cerere de inscriere la concurs;
- cazier judiciar;
- carte identitate - original si copie;
- diploma de studii si certificate calificare - original si copie;
- curriculum vitae - semnat si datat;
- cartea de munca - original si copie si/sau adeverinte care sa ateste vechimea in munca si experienta de specialitate;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate.
Bibliografie
Pentru postul de inspector specialitate din cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate, Casierie
- Regulamentul de organizare si functionare al Teatrului „Toma Caragiu” Ploiesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 221/29.06.2020 → http: //wwwploiesti.ro /Hotarari/2020;
- Ordonanta nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, actualizata;
- Ordonanta de Urgenta nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, Titlul III „Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice” CAP. III „Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia”, art. 549 – 553 din ordonanta;
- Legea nr. 82/1991 – legea contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OMFP nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
- Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea - cadru nr. 153/28.06.2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordin nr. 1954/16.12.2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.G. nr. 119/31.08.1999, republicata, privind controlul intern si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordin nr. 2332/30.08.2017 privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
- Legea nr. 8/1996, republicata, privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare;
- LEGE nr. 15/1994, republicata, privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;
- H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordin nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru postul de inspector specialitate din cadrul Compartimentului Resurse Umane
- Regulamentul de organizare si functionare al Teatrului „Toma Caragiu” Ploiesti aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 221/29.06.2020 → http: //wwwploiesti.ro /Hotarari/2020;
- Ordonanta nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, actualizata;
- Ordonanta de Urgenta nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, Titlul III „Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice” CAP. III „Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia”, art. 549 – 553 din ordonanta;
- Legea - cadru nr. 153/28.06.2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Codul Muncii, republicat, - <LLNK 12003 53 11 201 0 17>Legea nr. 53/2003;
- Hotarare nr. 905/14.12.2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor actualizata;
- Ordin nr. 1918/25.07.2011 pentru aprobarea procedurii si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic;
- Ordin nr. 600/20.04.2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
- Regulament din 29 decembrie 2017 privind aplicarea prevederilor cap. VI art. 2 din anexa nr. III la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;
- Ordonanta de Urgenta nr. 189/25.11.2008, actualizata, privind managementul institutiilor publice de cultura;
- Lege nr. 176/2010, actualizata, privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative;
- Lege nr. 263/16.12.2010, actualizata, privind sistemul unitar de pensii publice/ LEGE nr. 127 din 8 iulie 2019 privind sistemul public de pensii;
- Hotarare nr. 286/23.03.2011, actualizata, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
- Ordin nr. 2.169/26.09.2018, actualizat, de aprobare a Metodologiei de transmitere a datelor privind veniturile salariale ale personalului platit din fonduri publice;
- Hotarare nr. 714/13.09.2018, actualizata, privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului.
Relatii suplimentare la telefon 0344 807 978 / resurse.umane@teatruploiesti.ro